onsdag 18. februar 2009

Photoshop, metalocalypse og slikt

Såh, på tide med et nytt innlegg, ikke om spill denne gangen, SOZ4OWNED!

I det siste har det ikke skjedd så mye spennende.. ikke som jeg husker i allefall.. tror jeg.. jeg vet ikke.
damen kjøpte seg et par Singstarspill, og jeg maste meg til God of War2 som trøst, og nå sitter jeg og knoter med det, fett som faen, samtidig som jeg småpusler videre i MGS3 som jeg spiller alt for lite av.
Holder også på å få tak i første sesong av metalocalypse, som er historien om verdens feteste imaginære metalband DETHKLOK. Youtube it!

Har også begynt på oppgaven med promoplakat for Hellfires kommende arrangement masquerade, som kort fortalt går ut på: ha på deg en morsom, magisk, fortryllende etc maske.
Ferdig med plakaten, flyer fikser jeg i morgen tidlig.
Jeg kommer til å legge ut plakat og flyer tvert jeg har fått tommelen opp, slik at jeg er ferdigarbeidet med de.

Men fy SATAN det var jævlig å begynne med et nytt prosjekt med deadline i photoshop, etter flere års dvale.. huff og huff. Hotkeys sitter heldigvis fortsatt i fingrene (ctrl+z, ctrl+z, ctrl+z).

Menmen, nå skal damen spille litt Zelda, ocarina of time på den gamle N64, så er det kos og klem og nattinatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar