lørdag 14. februar 2009

God of War 3

Oioioi, i dag kunne spillsidene til Dagbladet.no vise oss en tre minutter lang trailer av det kommende storspillet God of War3.

Nok en gang skal vi ikle oss rollen som Kratos og banke gørra ut av absurde mengder motstandere på mer eller mindre fantasifulle og voldelige (ok, kanskje mer er ordet) måter.

Jeg hadde selv tenkt å vente med å skaffe meg en PS3 til FFXIII kom ut, men i og med at det mest sannsynlig blir utsatt til 2010, og heller ikke er PS-eksklusivt, så måtte jeg jo lete etter annen god grunn til å rettferdiggjøre innkjøp av en latterlig dyr spillkonsoll, og en latterlig stor TV.
Og her kom den, GoW, en veritabel gladvoldsorgie med mytiske motstandere (Hades, anyone?) og action fra start til slutt.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort!

For mer forklarende lesning, og en meget interresant videosnutt, så kan dere lese hele saken fra dagbladets side her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar