mandag 2. februar 2009

Going cold turkey is serious business!

Jadda, her er alt på stell gitt, alt er fantastisk og verden er farget i rosa nyanser...
Eller ikke

Datamadritten er fortsatt fucked etter det bittelille, uskyldige virusangrepet som bestemte seg for å spise opp DNS-greietingene, og en reinstall er ikke lov nei, NEIDA! for min lille eldgamle mannskjit av en dvdbrenner gidder ikke funke før etter at windowNs har vært oppe og i gang en stund, med andre ord: Å få boota windowsinstallasjon fra cd, nei se det, DET kan vi ikke ha noe av.
Fittedata!

Har nå ikke spilt CoD4 siden torsdag, og klarer meg relativt greit, trodde jo selv jeg var fette avhengig av spillet, menmen, litt "abstinenser" har det jo vært... men de fleste symptomene kommer jo hver gang "forsøk på kreative løsninger" nummer ørtenhundreogdritmye går til helvete, så jeg tror det er mer frustrasjon enn spillabstinenser.

Uansett.. Teamspeak funker fett, Xfire likeså. De å så skumle og ulovlige torrentsene funker fett som faen, og det samme gjør Call of Duty.. HELT TIL JEG SKAL KOBLE TIL SERVER! (ja, jeg roper).
Start spill, null problem, finn servere? Null problem.. Logge på server? neida, det går ikke. For datamaskinen klarer jo selvsagt ikke å kontakte hovedserveren for å få bekreftet at jeg har en legitim kopi.. akk så nært, men akk så fjernt.. Oh Well.

Fant fram Metal Gear Solid: Snake Eater til den gode gamle PS2'en min, og har fått bekreftet at jeg ikke har tålmodighet i det hele tatt, så denne mer eller mindre selvpåførte datanekten min ender opp til å bli crash course 101 i selvdisiplin, i allefall om jeg har tenkt å komme noe sted i MGS.. har nå brukt over en time på noe jeg mistenker skal ta i underkant av fem minutter..
Way To Go Me!

Menmen, i morgen er det på tide å gå til NAV (for siste gang håper jeg) og få alt i orden.
Så nå er det bare å krysse fingre, tær, hår og alle andre ekstremiteter i et håp om at byråkratiet kan være samarbeidsvillig, det er jo lov å håpe, ikke sant?.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar