lørdag 28. mars 2009

Sisters, Zeromancer og Maskerade

Tja, har blitt en stund siden jeg skrev om meg selv her nå, såeh, kjapp oppsummering:

Forrige helg så jeg Sisters of Mercy live på sentrum scene, og Zeromancer på Rockefeller, begge konsertene var knallbra på hver sin måte.
Sisters var jo sisters, ingen forventninger annet enn fylla og god stemning, og det ble det også.
Møkk dritings og overstadig lykkelig. Wohoo!
Zeromancer på lørdagen ble det stikk motsatte: Null energi, rasert etter dagen før, null mat siden fredags formiddag, men full feststemning etterhvert alikevel, siden bandet leverte en opplevelse man sjelden finner maken til.

Så en lang og intetsigende uke, før gårsdagen.
Fredag var det nok en gang dags for Hellfire, og maskeradeparty.
Egentlig inspirert av Venezias maskeradeball, men omtrent alle tok det som et karneval med høy alkoholføring.
Full stemning og bare gøy.
Jeg var DJ en time fra midnatt, og det var jo også en opplevelse både på godt og vondt.
Har aldri snurret skiver før, men fikk tilbakemelding på at det gikk kjempebra, folk dansa og det vanka godord, så jeg tror ikke jeg dreit meg loddrett ut.
MEN! de helvetes forbannede tilbakestående rævpulte satanspillerne fra helvete nekta selvfølgelig å godta cd'ene jeg hadde med selv, så det ble to eller tre planlagte sanger, og femti minutter med vill improvisasjon, og høyt stressnivå.
Men jeg vil gjerne gjøre det igjen :P


Samuel som skummel ettellerannet


Og her er gutta som er klare for gassangrep.
Meg til venstre, og Yngve til høyre

1 kommentar:

  1. Det irriterer meg at jeg ikke vet hvilken film Sam minner om ... :(

    SvarSlett