tirsdag 10. mars 2009

Meister gravid

I dag kan den kjente leverandøren av kvalitetsnyheter, VG, melde at "modellen" Linni Meister er gravid. Så koselig.
Det som overrasker meg, er hvordan noen som helst mannfolk med synet i behold, og evnen til å se høyere enn de to silikon/saltvannsfylte ballongen stifta fast på fronten der, kan klare å få den opp i det kvinnemenneskets nærver.
Med en munn formet som et misdannet andenebb, et par tomme, intetsigende og posebefengte øyne og det pistrete blonde håret limt på lengst der oppe, så skjønner jeg ikke hvordan den saken der har klart å bli så berømt som hun har blitt..
Jeg mener.. store pupper er jo ikke akkurat mangelvare, og ræva er jo ikke akkurat norges flotteste, så.. hvorfor?
Hvordan kan en dame (jeg bruker begrepet litt løst her) som lever av å plukke opp restene etter oppdrag Lene Alexandra ikke vil ha, kunne holde på så lenge, og få så mange oppslag?
Ikke vet jeg..

Og bare for å illustrere hvordan jeg ser for meg at Frankensteins bride ser ut:


Takk for meg.

2 kommentarer:

  1. Haha genialt, du glemte forresten å nevne stemmen og den vanvittig høye IQ-en som ligger rett over gjennomsnittet i dissimilis (unnskyld fikk faktisk litt dårlig samvittighet der).

    SvarSlett