onsdag 7. januar 2009

NAVigating through the seas of Noodles

Jauda, så har jeg da endelig fått dratt ræva mi ned på NAV, og fått ordna al.. vent litt.. neeeida.
Nå var det plutselig ikke nok med skattekort (som de ikke ville ha alikevel), to siste lønnslipper fra siste arbeidsgiver (nopes) eller det kravbrevtingen.

Neida, nå er det bare å drite i skattekort, gi faen i lønnsslipper, og heller komme med kravbrev og attester på alt mulig fra alle i fjor.
Det hadde vært hyggelig å få de opplysningene sist gang jeg var nedom, istedetfor å si at jeg ikke trengte de.. menmen, min egen feil, var jo jeg som hørte på personen, istedetfor å høre på skriften på papiret.
Oh well, nå er i allefall ting på gang.

Også er det "seas"-delen av overskriften da..
Sjøen er vel egentlig for det meste vann, og vann i krystallisert form er is.
Eller snø. Nei, ikke Susann, men snø, the real thing.
Og det har vi faen meg mer enn nok av her i Trondheim for tiden, det laver ned og ser ikke ut til å gi seg. HVOR VAR DU I FØRJULSTIDA? HÆ? Bortevekke, det er hvor.
Menmen, nå får vi i allefall se konsekvensene av å kutte budsjettet til Trondheim Bydrift slik at de ikke har midler til å brøyte så mye som trengs, ikke hadde de vel brukt pengene på det uansett. Men man må leve i håpet.

Såeh, snart har jeg en slags inntekt igjen, jobbsøkinga fortsetter med full kraft, damen er til stede og straks er det.. waaaait for it.. waaaaaait for it: NUDLER!

wohoo og takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar