torsdag 22. januar 2009

Just rambling, that's all...

Hmm, denne dagen ble ikke som planlagt gitt..
Opp halv åtte, mase frøkna ut av seng så hun kom seg på kurs, drikke en liter kaffe, drikke en halvliter te (andre halvliter godgjør seg as we speak), spille en kjapp runde CTF i Quake Live (faen så moro spill, tenk alt fra Q3, men i Firefox. ja. nettleseren firefox. og gratis!), så surfe litt på internettbølgene en times tid, hmm, klokka er ni, tror nesten jeg må høre om Ølvin kan få Åge til å skrive sånn "jada, han lyver ikke, han jobba faktisk her"-brev.
Men NEEEEEEEIDA! han skal sitte i møte, noe han fortsatt gjør, og i går var han ikke på jobb.
Så NAV vil fortsatt ikke snakke med meg.

CURSES!

"Oh well" tenkte jeg og satte på litt Bill Bailey. intelligent humor er akkurat det jeg behøver når verden går meg i mot (sikkert min egen feil, men fortsatt: går meg imot!), og det funka, Bill Bailey, det er skjeggemannen som kan sakene sine!

Så var det mer ctf i QL, og nå fant jeg ut at jeg kan blogge litt samtidig som jeg hører gjennom skiva Uberrealistic av Mord'A'Stigmata. Flotte greier. Fantastisk metal.

Interessant lesning gitt.. eller ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar