torsdag 15. januar 2009

The Dark Teatime of the soul

Oisann, jeg likte det visst alikevel.

Te altså. den grønne jævelskapen med litt gult faenskap i, altså sitron.
Jeg, koffeinjunkien selv, liker te, og sitter nå, klokka kvart over fire, med et stykk IKEA-glass fylt med te foran meg.
Det er liksom ikke sånn jeg skal være.
Jeg er en arbeidsledig latsekk med rød3-rullingsen i munnvika, og en skitten kaffekopp foran meg.
Eller.. Nå er jeg aktiv jobbsøker med rulletobakk og te, her stiger man i gradene gitt.
Skummelt.

Jeg fikk ny mus i posten i dag (nei, ikke ei russisk postordrebrud takkskalduha), en kjempefin sak med blått lys og futuristisk design, en såkalt Razer Diamondback.
Fine, behagelige saken, perfekt for en gamer som meg, selv om jeg fortsatt savner den gamle, store, tunge, klumpete saken. Hvil i fred kjære G5.


Det nye leketøyet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar