mandag 15. desember 2008

Nei dæven!

Nå står faen ikke verden til Dovre faller over ende, grisene flyr hjem til påske eller kua får valper.
Jeg har visst oppretta en sånn der blogg.. Gudbedre så faens "in" jeg føler meg, og med tanke på at jeg sitter kliss naken og svett på en skinnstol, så er jeg vel per definisjon inne.

Ja det er klamt, og JA! jeg gruer meg til å reise meg igjen, men det får være så.

Hm, hva bruker man å skrive i en blogg da?

*At livet suger
*At livet er perfekt
*At utstyret mitt er stort
*At maten damen lagde er god

Noe sånt? tja, kanskje det.
Forøvrig var bare to av de forrige utsagn korrekte, det får være opp til DEG kjære imaginære leser å avgjøre hvilke to det er.

and now for something completely different; a furry gerbil!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar